Verkstad med Aragorn Eloff

I samarbeid med festivalen Edge of Wrong har me gleda av å invitere til ein 2-dagars workshop med musikar, komponist og programmerar Aragorn Eloff frå Johannesburg  den 14. -og 16.oktober frå kl17-20. 

Aragorn Eloff har komponert eksperimentell elektronisk, drone , ambient – og støymusikk sidan midten av 90-talet. Me dbakgrunn frå meir konvensjonelle sequenserbaserte komposisjonsteknikkar har Aragorn dei siste åra gått meir i retning av å bruke algoritmiske / generative prosesser , utvikla tilpassa applikasjonar i SuperCollider og prosessering saman med ei rekkje uvanlige Arduino – og LeapMotion kontrollerar for å lage og manipulere soniske strukturar basert på ikkje – musikalske data som  for eksempel gensekvensar, klimamodellar og personlige aktivitetsloggar . 

  • Kva: Verkstad i programmeringsbasert komposisjon
  • Kor tid: 14. og 16.oktober kl17-20
  • Pris:kr100
  • Stad: Notam, du finn oss her
  • Påmelding: minothi@gmail.com

Sidan verkstadhaldaren er engelskpråkleg, er informasjonen om innhaldet i denne på engelsk!

  • Day 1: Composing with code and data
    • An introduction to the Supercollider software environment, and to the use and history of programming as a part of musical composition
    • An introduction to the use of datasets: how to obtain data, how to convert it into usable formats, approaches to transposition/use
    • Is all data musically interesting? What to think about when using datasets; how to let the data inform the composition
    • Group development of a test case: creating a simple melodic/rhythmic output from collectively chosen data

    Day 2: Performing programmatic and data-based compositions

    • LiveCoding
    • Using custom controllers: LeapMotion, Arduino, etc.
    • Generating real-time visuals in Processing
    • Connecting it all together: how to build a usable live setup that allows for expressive performance
    • Theoretical considerations: what are we doing when we transform and experience data into an aesthetic form? What does this afford us? Are there practical applications?
    • Group development of a test case: link the Day 1 project to a LeapMotion and experiment with performing it live

    Requirements for attendees:

    • A laptop
    • a LeapMotion controller (if possible)
    • Headphones

     

Velkommen til workshop!