Verkstad med Aragorn Eloff
I samarbeid med festivalen Edge of Wrong har me gleda av å invitere til ein 2-dagars workshop med musikar, komponist og programmerar Aragorn Eloff frå Johannesburg den 14. -og 16.oktober frå kl17-20.
Aragorn Eloff har komponert eksperimentell elektronisk, drone , ambient – og støymusikk sidan midten av 90-talet. Me dbakgrunn frå meir konvensjonelle sequenserbaserte komposisjonsteknikkar har Aragorn dei siste åra gått meir i retning av å bruke algoritmiske / generative prosesser , utvikla tilpassa applikasjonar i SuperCollider og prosessering saman med ei rekkje uvanlige Arduino – og LeapMotion kontrollerar for å lage og manipulere soniske strukturar basert på ikkje – musikalske data som for eksempel gensekvensar, klimamodellar og personlige aktivitetsloggar .
- Kva: Verkstad i programmeringsbasert komposisjon
- Kor tid: 14. og 16.oktober kl17-20
- Pris:kr100
- Stad: Notam, du finn oss her
- Påmelding: minothi@gmail.com
Sidan verkstadhaldaren er engelskpråkleg, er informasjonen om innhaldet i denne på engelsk!
- Day 1: Composing with code and data
- An introduction to the Supercollider software environment, and to the use and history of programming as a part of musical composition
- An introduction to the use of datasets: how to obtain data, how to convert it into usable formats, approaches to transposition/use
- Is all data musically interesting? What to think about when using datasets; how to let the data inform the composition
- Group development of a test case: creating a simple melodic/rhythmic output from collectively chosen data
Day 2: Performing programmatic and data-based compositions
- LiveCoding
- Using custom controllers: LeapMotion, Arduino, etc.
- Generating real-time visuals in Processing
- Connecting it all together: how to build a usable live setup that allows for expressive performance
- Theoretical considerations: what are we doing when we transform and experience data into an aesthetic form? What does this afford us? Are there practical applications?
- Group development of a test case: link the Day 1 project to a LeapMotion and experiment with performing it live
Requirements for attendees:
- A laptop
- a LeapMotion controller (if possible)
- Headphones
Velkommen til workshop!